fbpx

SPØRGSMÅL – Tilmelding

Herunder er alle de typiske spørgsmål vedrørende tilmelding. ⬇️

Hvis der ikke er svar på dit spørgsmål, så skriv venligst en mail til info@gymg.dk. 😃
Du kan også skrive en mail med dit telefonnummer og nogle tidsrum, hvor vi kan ringe dig op.  👍

Kan jeg bruge et fritidspas til betaling?

I vores forening kan man sagtens betale med et Fritidspas fra Aarhus kommune. 😃

Da vi som regel er booket fuldt op på alle hold, er man dog nødt til at selv betale for pladsen på holdet først. 
Det er den eneste måde man kan sikre sig en plads på det ønskede hold. 

Når man har gennemført en tilmelding, så send venligst fritidspasset til vores kontor per mail til info@gymg.dk.
Derefter refunderer vi straks kontingentet til samme konto, som der er blevet overført fra. 👍

Man kan læse mere om fritidspas på Aarhus Kommunes hjemmeside. 

Hvor tidligt kan et barn starte?

Gymnasten skal være fyldt 5 år inden den sæson, man tilmelder sig til, starter.
Når sæsonen starter, skal barnet altså være fyldt 5 år - ellers skal man vente en sæson 👍

Kan man tilmelde sig via telefonen?

Vi har valgt at prioritere engageret undervisning, gode redskaber og vedligeholdte faciliteter frem for administration. 😃

Derfor foregår alt tilmelding online på denne hjemmeside, så det er desværre ikke muligt at melde sig til via telefon.

Hvis du virkelig ikke kan få det til at virke, kan vi forsøge at guide dig igennem.
Skriv i så fald en mail til info@gymg.dk med dit telefonnummer og nogle tidsrum, hvor vi kan ringe dig op.  👍

Er der mulighed for at få prøvetimer?

JA! 😃
Men det er ikke muligt at få prøvetimer uden at være tilmeldt og have betalt for holdet.

For alle nye medlemmer fungerer de 2 første undervisningsdage som prøvetimer.
Men da vi normalt har alle hold fuldt besat, er det dog nødvendigt at man ved tilmelding betaler kontingent for den pågældende sæson, så barnet registreres med en plads på vores holdliste. 👍

Hvis barnet så efter de 2 første gange ikke ønsker at forsætte på holdet, kan man få kontingentet tilbagebetalt ved at kontakte os.

Hvor længe varer sæsonerne, og hvordan ligger de?

Vi deler året ind i tre sæsoner:
– Vintersæson (september til december)
– Forårssæson (januar til marts)
– Sommersæson (april til juni)

Hvordan fungerer det, hvis der er venteliste på holdet?

Mange af vores hold har igennem de seneste år været fuldt besat, så det er bare med at se at få sig skrevet op på ventelisten. 😃

Dem, der har skrevet sig på ventelisten, får nemlig fortrinsret til pladserne på det ønskede hold, når vi starter en ny sæson.
Vi afvikler dog ventelisterne, så hurtigt vi overhovedet kan, og tit behøver man ikke vente en hel sæson på at få en plads på holdet. 👍

Ventelisterne kører efter “først til mølle”-princippet, og så snart der bliver plads på holdet, vil man blive kontaktet pr. mail.

Springgymnasik
Kan man få oplyst, hvilket nummer man er på en venteliste?

Det kan man desværre ikke.
Vi har valgt i vores foreningen at fokusere så mange ressourcer som muligt på at lave en god gymnastikundervisning. 😃
Derfor bruger vi meget lidt tid på på telefonisk service og online support. 👍

Vores indmeldelsessystem er fuldautomatisk.
Det gælder også ventelister, og man får helt automatisk besked pr mail, når der er plads på holdene.

Kan man gå til gymnastik hos jer, hvis man er over 11 år? / Hvornår har man sidste sæson?

Vi har valgt at specialisere os i børnegymnastik og i at være talentudvikler til Flying Superkids.
Derfor tilbyder vi heller ikke hold for børn over 11 år.

Hvis man går på et hold i foreningen, kan man derfor fortsætte til og med den sæson, hvor gymnasten fylder 12 år.

Hvis man er over 11 år, har masser af gymnastikerfaring og gerne vil være en del af Flying Superkids, kan man læse mere under “Hvordan bliver man en Superkid?” 

Skal jeg oprette en profil for mig selv eller mit barn?

Du skal oprette en profil for dit barn, da vi ikke har hold for voksne.
Hvis der skal tilmeldes flere børn / søskende, kan du oprette en ny / tilhørende person.

Hvad gør jeg, hvis jeg skal tilmelde mere end et barn?

Du skal oprette en profil for hvert barn, der skal tilmeldes. Hvis du bruger det samme telefonnummmer og den samme emailadresse, kan du styre begge profiler med det samme login.

Fortsætter holdene altid til næste sæson?

Vi laver meget sjældent ændringer i vores holdprogram.

Hvis vi beslutter at ændre noget, gør vi vores bedste for at melde det ud i god tid. 👍

Ikke noget svar på dit spørgsmål?

Har du en henvendelse / et spørgsmål, der ikke er besvaret af ovenstående muligheder, så send venligst en mail til info@gymg.dk