fbpx

    Spørgsmål – Tilmelding & medlemslogin

    Har du spørgsmål til tilmelding & medlemslogin, så kan du få svar på dem herunder.
    Hvis der ikke er svar på det, du gerne vil spørge om, så kig venligst under “Andre spørgsmål?”.
    Kan man tilmelde sig via telefonen?
    Vi har valgt at prioritere engageret undervisning, gode redskaber og vedligeholdte faciliteter frem for administration.
    ALT tilmelding foregår der online på denne hjemmeside, så det er ikke muligt at melde sig til via telefon.
    Er der mulighed for at få prøvetimer?

    JA! Men det er ikke muligt at få prøvetimer uden at være tilmeldt og have betalt for holdet.

    For alle nye medlemmer fungerer de 2 første undervisningsdage som prøvetimer.
    Men da vi normalt har alle hold fuldt besat, er det dog nødvendigt at man ved tilmelding betaler kontingent for den pågældende sæson, så barnet registreres med en plads på vores holdliste.
    Hvis barnet så efter de 2 første gange ikke ønsker at forsætte på holdet, kan man få kontingentet tilbagebetalt ved KONTAKTE OS.

    Skal jeg oprette en profil for mig selv eller mit barn?
    Vi anbefaler at du opretter en profil for dit barn, da vi ikke har hold for voksne.
    Hvis der skal tilmeldes flere børn / søskende, kan du oprette en ny / tilhørende person.
    Hvor længe varer sæsonerne, og hvordan ligger de?
    Vi deler året ind i tre sæsoner:
    – Vintersæson (september til december)
    – Forårssæson (januar til marts)
    – Sommersæson (april til juni)
    Hvordan tilmelder jeg mig en venteliste? / Hvad gør jeg, hvis der er venteliste?

    Mange af vores hold har igennem de seneste år været fuldt besat, så det er bare med at se at få sig skrevet op på ventelisten. Dem der har skrevet sig på ventelisten får nemlig fortrinsret til pladserne på det ønskede hold, når vi starter en ny sæson.
    Vi afvikler dog ventelisterne så hurtigt vi overhovedet kan, og tit behøver man ikke vente en hel sæson på at få en plads på holdet.

    Ventelisterne kører efter “først til mølle”-princippet, og så snart der bliver plads på holdet, vil man blive kontaktet pr. mail.

    Hvad gør jeg, når jeg skal tilmelde mere end et barn?
    Du skal oprette en profil for hvert barn, der skal tilmeldes. Hvis du bruger det samme telefonnummmer og den samme emailadresse, kan styre begge profiler med det samme login.
    Jeg har glemt mit login, hvad gør jeg?

    Du har ved tilmelding modtaget en mail med din adgangskode.
    Hvis du ikke kan finde mailen, så kan du trykke på “Glemt adgangskode” inde på MEDLEMSLOGIN og få en ny adgangskode tilsendt pr mail eller sms. 

    Jeg har glemt min adgangskode, og har bedt om en ny, men modtager hverken noget på mail eller sms?
    Vi oplever 99% af tiden at mailen med kodeordet ligger i SPAM mappen, så tjek venligst den først.
    Hvis der ikke ligger en mail, så skriv venligst til it@flying.superkids.dk.
    Husk at oplyse brugerens navn og email.
    Fortsætter holdene altid til næste sæson?
    Vi laver meget sjældent ændringer i vores holdprogram. Hvis vi beslutter at ændre noget, sørger vi altid for at melde det ud i god tid.